22 lis 2013

JEGO NICK TO....

W policyjnych aktach jest pełno nierozwiązanych spraw. Jedną z nich jest tajemnicza śmierć grupy nastolatków. Sprawa ta…
Nie, nie, nie, nie, nie!
Nie potrafię pisać tak bez emocji i urzędowo. Nie, stop, wprowadzam poprawkę. W ogóle nie potrafię pisać. Nie miałem głowy do wypracowań, charakterystyk i tych wszystkich polonistycznych pierdów. Jestem pieprzonym umysłem ścisłym, kuźwa! Umówmy się tak – nabazgrolę jeszcze kilka zdań, potem wam wyślę kopie rozmowy i skomentuje krótko. Pasi? Jak nie to wypierdalać.
Więc, musicie wiedzieć tylko, że rozmowa toczyła się na zamkniętym już czacie. Nie szukajcie go – wszystko wyczyszczone, nikt nic nie znajdzie. A jak coś znajdziecie… W sumie – róbcie co chcecie, akt niewyjaśnionych zaginięć i morderstw nigdy nie za mało.
Oto zapis rozmowy. Pominąłem tylko większość komunikatów systemowych. KS oznacza komunikat systemowy. To dziwne, ale wszystko było na papierze. Trochę jakby w razie czego, chcieli się tego szybko pozbyć (ja oczywiście, kurwa, musiałem przepisywać wszystko, zostałem dla was po godzinach! Docencie to)


KS- DEATH dołączył/a do rozmowy
KS-Yui<3 dołączył/a do rozmowy
KS- Milord dołączył/a do rozmowy
KS- czeszol dołączył/a do rozmowy
Yui<3- Co tam chłopaki?
Milord- Mam dzisiaj wolną chatę.
czeszol- no to wbijamy
Milord- ty nie, tylko dziewczyny.
Yui<3- zbooo~~l
Milord- jestem dojrzewającym młodym chopakiem
czeszol- Taaaaa… a ja krulową Anglii ku***
Yui<3- zrobiłeś postępy. Zacząłeś używać cenzury
KS- sweetie_78 dołączył/a do rozmowy
sweetie_78 – jest już późno dzieci, czas spać!
Milord- słodka, mam wolną chatę, wbijasz?
sweetie_78 – a gdzie mieszkasz? O_O
Milord- [DANE USUNIĘTO]
czeszol- to zaraz obok mnie!
sweetie_78- mieszkam niedaleko. Będę jak tylko starzy pujdą.
Milord- czeszol, nie waż się przychodzić!
czeszol- U ciebie jest taki burdel, że aż panienki chodzą. Myśkisz że wszedłbym w ten smród!?
Sweetie_78- masz burdel w pokoju? O_o
Yui<3- tego to nawet ja nie wiedziałam
Milord- czeszol jest głópi, nie wie co gada
Sweetie_78- no to zaraz przyjdę >.< coś przynieść?
Milord: zależy co chcesz robić ^^
Yui<3- czyżbym wyczuwała jakąś sugestię?
czeszol- Yui, normalni ludzie tak nie piszą.
Yui<3- nie jesteś czeszolem! Nie popełniłeś ani jednego błędu ortograficznego!
czeszol- …
KS- sweetie_78 opuścił/a pokój
Yui<3- oho, chyba naprawdę poszła ^^
czeszol- napiszesz jak było!
Milord- o co wy mnie podejrzewacie!?
Yui<3- jestem kulturalna, nie powiem głośno.
czeszol- o to, że będziesz próbował przelecieć sweetie…
Milord- czekaj czeszol….
KS- sweetie_78 dołączył/a do rozmowy
Milord- miełaś iść do mnie!
sweetie_78- przed twoim blokiem kto stoi.
Milord- ej, nie żartuj sobie :,(
Yui<3- nie wolno stać ludziom przed blokami?
czeszol- histeryczka…
sweetie_78- dwumetrowy z nożem
Milord- straszysz mnie, słodka
sweetie_78- Chyba poszedł za mną. Widzę go przez okno.
Milord- ja pierdolę T_T
czeszol- o co ci chodzi?
KS- Yui<3 opuścił/a pokój
Milord- jedyna mądra.
sweetie_78 – wylogujcie sioę
czeszol- why?
sweetie_78- wiem będzie zle jak tego nie zrobicie, szybko się wylogujcie kurwa!
Milord- ja się boję O_O
sweetie_78- on tu kurna wszedł 563t0[He]0h9-h]3f2pniocs <:t3r btgwe
KS- czeszol opuścił/a pokój.
KS- B.R. dołączył/a do rozmowy
B.R.- siema ludzie
B.R.- KURWA JAKA ROZMOWA O_O
Milord- No nie? Sweetie próbuje nas przestraszyć ^^’
sweetie_78- Ech, głupie dzieciaki
Milord- Sweetie, ładnie tak straszyć kolegów? Yui i czeszol aż się wylogowali
sweetie_78- ona próbowała was ostrzec
B.R.- mała, przestań, to już się robi dziwne
sweetie_78- próbowała was ostrzec. Tak słodko krzyczała.
B.R.- ?
sweetie_78- Przez cały ten czas obserwowałem waszą rozmowę. Kiedy podałeś swój adres Milord, przypieczętowałeś swój los.
B.R.- What The fuck kurwa!?
sweetie_78- to jest zbyt proste, zbyt proste…
Milord- o co ci chodzi, słodka?
sweetie_78- dopadnę was po kolei, najpierw Milorda, potem Czeszowa, B.R. i Yui na samym końcu.
sweetie_78- będę się rozkoszował waszymi krzykami, tak jak krzykami tej dziewczyny.
sweetie_78- jeszcze żyje, jest tylko nie przytomna
sweetie_78- potem się z nią pobawię, na to trzeba czasu.
KS- Yui<3 dołączył/a do rozmowy
Yui<3- co to kurwa jest!?
sweetie_78- nigdy się nie zastanawialiście kim jest użytkownik, który nigdy nie pisał żadnej wiadomości?
Yui<3- był taki jeden…
Milord- o co chodzi?
Yui<3- DEATH
sweetie_78- zgadza się
sweetie_78- [LINK USUNIĘTO]
sweetie_78- [LINK USUNIĘTO]
sweetie_78- [LINK USUNIĘTO]
KS- Yui<3 opuścił/a pokój
KS- Milord opuścił/a pokój

To wszystko. Linki wysłane przez podejrzanego, kierowały do stron poświęconych… Morderstwom, gwałtom i innym sensacjom. Wszystkie informowały o tajemniczych zgonach grup przesiadujących na czatach.
Z tamtych nastolatków przeżyła jedynie Yui<3, która od tego czasu nie nawiązuje rozmów przez internet. Uratowała się od śmierci natychmiast pakując manatki i wyjeżdżając z rodzicami. Morderca nie mógł znaleźć jej prawdziwego adresu.
Tę sprawę prowadził mój kolega. Boję się wchodzić na czat, jakikolwiek. Morderca nigdy nie został odnaleziony. Tss… Nawet nie trafili, kurwa, nawet na jego trop!
Kilka wskazówek jak go poznać. Nie chciałem tego pisać, nie umiem pisać, ale koledzy mnie zmusili. Może tak będzie lepiej…
- nigdy nie pisze nic ze swojego konta
- jego nick ma zawsze związek ze śmiercią (np. Silent_reaper, DEATH, Murder-65)
- jeśli coś napisze, będzie to próba wyłudzenia adresu.
Koniec. Nic więcej. Spodziewałeś się czegoś więcej? Masz tę rozmowę, masz ten pojebany tekst. Zrób użytek ze swojego mózgu. Proszę.

1 komentarz: